tisdag 26 maj 2009

Babyset

När Ebba föddes sydde jag detta babyset som jag kunde ha med mig i skötväskan. 
Ett underlägg med vaxduk på en sida och tyg på den andra så du kan använda det var som helst. 40x60 cm.
Ett blöjetui med plats till 3 blöjor och en liten paket våtservetter. 18x25 cm

Jag har fått en del beställningar på dessa tidigare som jag då sytt efter hand, men nu tänkte jag vara ute i förväg så jag har sytt upp några set. Det finns i följande färger: 
1. Röd med blommor, 1 st
2. Ljus turkos med vita prickar, 1 set + 1 blöjetui
3. Mörk turkos mönstrad, 1 set
4. Mörk lila med blommor, 2 set
Jag tar 400 kr för ett set och 200 kr för ett blöjetui. Sänd mig en mail om du skulle vilja köpa något av dessa.

1 kommentar:

Sherryll Agustin sa...

Flink du er Nettan =) Må prøve å møtes en dag da!! Klem!