fredag 24 oktober 2008

Nu har jag bestämt mig!


Det blev en amam blogg. Välkommen hit förresten!
Här kommer jag att lägga ut prylar och annat som jag gör och har gjort och vill man köpa så får man gärna göra det genom att sända mig en mail. Mailadressen hittar ni längst upp till höger på sidan.
Jag kommer också att skriva en del om pågående projekt, vad som inspirerar mig och om annat som händer i min vardag. Och jag är också den typen som blir väldigt glad för era kommentarer. Hoppas vi hörs!
Mvh Nettan

2 kommentarer:

Louise sa...

Fin blogg Nettan! Detta kommer bli bra! Gläder mig till att läsa mer! Lycka till med allt, kram Louise

Anonym sa...

Fin blogg!
Jag är också ny i bloggvärlden och vill härmed tala om att jag precis har bloggat om din blogg/nätbutik. Gå gärna in och kolla: www.glimmerfield.blogg.se

Återkommer snart med en beställning på två nallar. Hur många/vilka har du kvar?