fredag 14 november 2008

Dagen är inte helt den samma...

Igår kom vi hem från BB med Ebba. Vi var först ganska spända på hur det skulle kännas egentligen, men oj så skönt det var. Nu kan vi börja känna på det att ha blivit en liten familj på riktigt. 
Dagarna blir ju långt ifrån likadana som innan, och jag tycker det är så skönt! Jag som annars planerar allt i minsta detalj och skriver listor för allt möjligt, måste helt enkelt bara kapitulera. Och jag har SÅ gott av det. Jag log för mig själv idag när jag satt och ammade i fåtöljen och åt frukost. Kl. 13.00!! Jag hade bara precis varit inom duschen men inte hunnit kamma håret ens. 

Det är bara att inse att livet blir aldrig detsamma igen, and I LOVE it!

1 kommentar:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Stort grattis till Er dotter!!! Livets mening!

Vill tacka dig för inspiration. Dina nallar är alldeles underbara, ville också ha en "egen" grej, som bara är min. Har nu sytt och nålat hela dagen på GrisOfanter!

Kika gärna in när tillfälle ges. Kommer att lägga upp bilder i helgen!

Kram Caroline som hittade hit via All is Pretty!