måndag 24 november 2008

Idag är vi själva

Idag har min sambo börjat jobba igen efter att ha varit hemma med mig och Ebba i två veckor. Jag kan inte fatta att hon redan är 2 veckor gammal. Men å andra sidan så känns det som den mest naturliga ting i världen att ha henne här, så ibland känns det som att hon alltid har funnits här. 

Vi var lite spända på hur det skulle gå att vara själva efter all den hjälp vi fått med matlagning, städning, rapande och vaggande, men vi har klarat oss väldigt bra idag. Man sitter ju annars ganska mycket fast på en plats nu för tiden:-)

Jag har till och med hunnit en bit på mitt bidrag till Juniforms utställning idag. Och nu ska jag fortsätta lite till, medans Ebba sover.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har :)
O så söta små bebisfötter!

Anonym sa...

Undrar vad du håller på med till utställningen ;)