torsdag 6 november 2008

Den som väntar på något gott...

...väntar aldrig för länge, säger dom, och det är säkert sant. För vad kan vara bättre än en liten bebis när den väl bestämmer sig för att flytta in här hos oss? Men just nu känns det som en hel evighet till, även om det skulle ske i morgon. Jag är klar nu! 
Men jag är inte beräknad förrän om 6 dagar. Tänk om man sen måste gå över 14 dagar. Hjälp, då pratar vi 3 veckor till....
Nej, det får bli lite trappor för min del innan dess i så fall.

I mellantiden har jag storproduktion av nallar här hemma. En vänninna till mig ringde och frågade om hon fick sälja dom på en julmarknad i december, eftersom jag inte kan vara med själv detta året. Lyckost mig som har så snälla vänninnor. 

Tror nog att jag ska lägga ut babysängkläderna också snart. Så hinner jag kanske sy lite innan vildängeln kommer, om det kommer in några beställningar. Här är en liten tjuvtitt så länge.

Inga kommentarer: