fredag 5 december 2008

Det är så mycket jag vill göra....

....så jag kommer ingenstans. Vet liksom inte helt var jag ska börja. Är det någon som känner igen sig?
Just nu vill jag:

* Gå igenom mina bloggfavoriter och se vad som hänt där i det sista.
* Uppdatera min egen blogg, lägga till mina favoriter etc.
* Svara på ett gäng mail som kommit under veckan, men som jag inte hunnit svara på
* Prova mina kläder som jag inte fått på mig det sista halvåret och se om det är något där jag faktiskt kan börja använda igen
* Gå ut och handla nya kläder
* Göra julgodis
* Köpa alla julklapparna och slå in
* Göra tack-kort/julkort från Ebba och oss
* Göra en inbjudan till ett litet kalas när vi kommer hem i jul
* Sy klart några beställningar som jag fått
* Gå ut och gå en lååååång runda

Det var det jag kom på nu... 
Sen kommer allt det där tråkiga som måste göras i tillägg.

Jag tror jag börjar med att gå ut och gå en lååång runda i snön.

4 kommentarer:

Tea&Tilde sa...

Hej gumsan!
Ja du, de e sååå mycket man vill göra hela tiden, men du, kan trösta dig med att de vill jag med. Ja vill o vill och försöker!!!!!
Men det kommer, snart får du rutin och tiden räcker till lite till iaf,lovar. Igår va jag o Tilde ute i skogen o plocka mossa så melan 22-24 gjorde jag fina mosskransar, bara man e pigg så går de, men de e inte altid man e de,men igårkväll hade ja energi.
Ha de bra i snön (vår smälte bort i natt) Stoooor godnattkram

Anonym sa...

Vad skönt att höra att åtminstone en annan person har det likadant som jag. Speciellt de två översta två punkterna behöver jag ta tag i. Efter utställningen gick luften ur mig och på måndag börjar jag jobba igen efter sjukskrivningen. I helgen behöver jag beta av min långa lista och egentligen tycker jag att det är kul men tiden och orken finns bara inte där.

Kram på dig (om vi hade snö skulle jag gå ut och göra änglar och snölyktor)

Beas sa...

Jag skriver "Ja" och "Amen" på allt du skrev på din lista. Det skulle precis ha kunnat vara min egen lista. Lägg därtill till "Få klart köket" så har du min lista precis. Men....vi kör väl vidare, eller hur? ;-)

Anonym sa...

Haha känner igen det här. :P

Jag har också världens längsta lista på saker som jag vill göra och sen en inte så rolig lista med saker som BÖR göras. Hinner typ börja lite i ena hörnet på det där berget. Timmarna bara försvinner om dagarna när det hellre nosgosas med lille Charlie... :P

Kram