torsdag 4 december 2008

Phu...

Dom sista dagarna har jag knappt hunnit vara nära min dator. Jag har inte ens hunnit kolla in alla fina bidrag i Juniforms utställning. Det ska jag försöka göra ikväll och i morgon.

Nej, dom sista dagarna har bestått av att producera nallar till en julmarknad som är nu i helgen. En vänninna av mig ville ha med dom och sälja där, så varje gång Ebba har blundat har jag rusat till symaskinen för att komma lite längre. Men nu är dom hämtade (tack Jannicke) så ikväll ska jag ta det lugnt och mysa med min Ebba. Min sambo jobbar med ett stort event till sent på natt idag så vi har tjejmys här hemma.

Ebba har förresten gjort stora framsteg dom sista dagarna. Hon har lärt sig att både ta nappen och dricka ur flaska (frågan är om vi hade tur eller om hon fortsätter:-) Heja Ebba!

1 kommentar:

FrökenC sa...

Hej! Tack för fin kommentar. Jag hade tänkt börja sälja lite smått och ta beställningar. Men sköldpaddan är uppkommen till utställningen. Dina nallar är superfina!! Dessutom har du en bedårande söt liten Ebba. Vi fick en liten Vera i Augusti och hon växer så det knakar, och lärde sig rulla från rygg till mage förra veckan... :) Det går undan i utvecklingen!!