söndag 22 februari 2009

Härliga färger


Nu är det snart dags att börja producera igen. Vi ska äntligen få flytta hem till vår lägenhet igen denna veckan, och då ska jag få ett kärt återseende med min symaskin. Hurra! 

I lördags var vi iväg och köpte tyger till alla mina projekt. Jag blir så glad av alla dessa färgerna. Skulle kunna köpt hur mycket som helst.
Det som står på min lista för tillfället är följande projekt:

- Sängkläder till Ebba
- Kudde med virkad framsida (som är klar) och tyg på baksida
- Kudde med virkad uggla (som är klar)
- Kudde med virkade äpplen
- Flera kuddar i olika utförande till min syster
- Födelsedagspresent till min systerdotter 
- Fåglar 
- Gardiner (om jag kommer på någon bra idé och stil jag vill ha)

När detta sen är klart ska jag fortsätta på fler amam-produkter som jag började på innan branden. Så nu har jag att göra... :-)

2 kommentarer:

Tea&Tilde sa...

Åh det låter sååå roligt. Förstår att ni längtar ihjäl er.
ha de gott.
Kram

Sara/Little Miss Fix It sa...

Wow vad härliga tyger du hittat! Ser fram emot resultatet :-)