torsdag 26 februari 2009

Wow, vilken dag!


Vilken dag jag hade igår!
Det började med att jag insåg när klockan var 07.00 att Ebba fortfarande sov. Hon hade då sovit 10,5 h sammanhängande utan mat. Fantastiskt!
Därefter fick vi ett mail från vårt försäkringsbolag där vi hade fått medhåll för ett par saker vi klagat på. 
Senare på dagen var jag och åt lunch med 2 vänninnor och deras små tjejer, vilket var supertrevligt. 
På vägen hem köpte jag tre lampor som vi ska få upp över bordet, äntligen.
När Ebba hade somnat vid 20.45 drog jag till IKEA för att inhandla lite smått och gott och kom då över denna snygga lampan, på fyndlagret! Det enda som var fel på den var att emballaget var försört och det gjorde ju inte mig något. Halva priset inklusive skärm (som inte tillhör egentligen)
Det kallar jag en bra dag!

2 kommentarer:

Sherryll Agustin sa...

Ja, den er så fin!!

Sara/Little Miss Fix It sa...

Wow vilket fynd! Jag har precis planerat IKEA Kalmars lanseringsyta med PS-kollektionen och jag skulle inte ha något emot att fynda både det ena och det andra ;-)