tisdag 3 mars 2009

Kudde med virkad uggla


Så här blev den andra kudden med en virkad uggla på.

7 kommentarer:

Tea&Tilde sa...

Åh vad söt!!!!!!

Lisbeth sa...

Vad fina kuddar. Du är så duktig. Det hade jag aldrig fixat. Kram

badanka sa...

UNDERBAR!

:) Ebba är ju en SÖTNOS.
Ja ska följa ebbas rum med spänning

Ha en fin dag

/åsa

Beate sa...

Hei!
Puta de var kjempefin! Håper det er ok at jeg linker til siden din og viser den på bloggen min? Du har inspirert meg til å sy en liknende:)
-Beate

Ida´s kreativa sa...

Superfin, ugglan vart jätte gullig, har du hittat mönstret någonstans eller har du virkat de själv? hade också velat virka en platt uggla :) Kul att hitta till din blogg! Mvh/Ida

Nettan sa...

Hej Ida!
Ugglan är virkad utifrån en tanke bara så jag har inget mönster. Jag bara provade mig fram. Men det är inte svårt om man kan lägga upp och ta in maskor. Lycka till!

Sindra sa...

Jättesöt kudde!! En sån man blir glad av att bara se :)