fredag 20 mars 2009

Positiv mottagning

Vår lansering av veckomatsedeln har blivit väldigt positivt mottagen där ute. Sedan igår kväll i 10-tiden är det 485 unika besökare som varit inne på sidan. Kul!! Dvs att det är ett snitt på 27 personer i timmen. Inte illa.

Vi har fått många bra kommentarer och en del som vi ser att vi behöver göra något med för att förbättra. För er som inte varit inne ännu, gå in på www.veckomatsedel.se eller klicka här. Ge gärna besked om det är något ni menar behöver förbättras.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Får jag bara fråga var du köpt dina hunter gummistövlar? Är de svarta med sådär lite grå "dammigt" i ytan? Vet inte var jag kan hitta sådana!
MVH Tess

Anonym sa...

Hej!
Mina gummistövlar köpte jag på Libertys i London i somras. Dom är Som du säger svarta med lite dammig yta, så dom ser typ grå ut. Vet inte var du kan hitta dom i sverige, men du kan evt köpa online: http://www.hunter-boot.com/2/1/Shop-Online/for-FUN/Hunter-Original-Colours/BLACK/W23499_BLK.aspx?pindex=0&sw=W23499
Nettan

Anonym sa...

Så smart med färdiga veckoatsedlar!

Anonym sa...

Tusen tack för svaret!
Jag har kollat deras sida lite, men ska maila dem för mer detaljerat besked :)
MVH Tess