torsdag 19 mars 2009

veckomatsedel.se


I höstas läste jag ett inläggEn bulle ur ugnen om middagsdiskussioner. Alla verkade ha samma diskussion som Ann-Louise och Peter, så jag fick idén om att göra Veckomatsedlar till folk.
Jag och min sambo började jobba ut lite tankar och presenterade detta för våra matintresserade vänner Ingela och Kjetil. Dom tände på idén direkt så vi satte igång att jobba. Och nu är det klart!

Varje söndag publicerar vi en veckomatsedel för hela veckan, samt en för veckan efter för dem som vill planera och veckohandla i god tid. På så sätt sparar man både tid och pengar, som i sin tur ger dig en enklare och roligare vardag.

Tjänsten kostar ingenting så sprid den till alla du känner!

Välkommen till vårt projet: veckomatsedel.se

2 kommentarer:

Tea&Tilde sa...

Såååååå bra ide!!!!!!
Har skrivit på er nya sida.


Ska vi försöka ses när ni kommer hem om det går?????? Åker till stugan på påskafton till annandagen annars så jobbar jag o e ledig lite men vill gärna ses, hör av dig.

Kram

Anonym sa...

Tack för den geniala idén! Jag kommer använda tjänsten flitigt och sprida den till alla jag känner.

Ha en skön helg!