torsdag 29 januari 2009

My precious!


Lyckost mig som fick tag i detta E! Det kommer att bli perfekt på Ebbas rum när det nu ska inredas. Hon la ut detta och ett A tidigare idag och som tur var så såg jag det snabbt för A´et såldes också jättesnabbt. Detta är från en gammal skylt som har suttit längs E18 här i Norge. 

Det är en vänninna till mig som driver Precious, ett företag som jobbar med Vintage Reborn. Hon redesignar gamla saker för att skapa unika möbler som får folk till att bli glada. Hon har en önskan om att hennes saker ska vara som ett smycke i hemmet. Detta E som är hela 50 cm högt kommer definitivt att bli ett smycke i vårt hem.
Jag gillar hennes idé om att gamla möbler, som förtjänar det, ska få ett nytt liv. Hon har också en blogg där hon skriver om både sina projekt och annan design. 

3 kommentarer:

All is pretty sa...

Oj oj oj, så läcker! En bokstavsnörd som jag kan ju inte annat än att älska den där bokstaven! Den kommer att bli så fin i Ebbas rum!!

Vilken bra start på din födelsedag, om det var idag du fyndade det! :) Grattis igen!
kram

Anonym sa...

Blogaward från oss! You go girl!

Mvh marte & louise

http://martelouise.blogspot.com

Unknown sa...

Underbart E! Jag älskar bokstäver! Kanonfint...

Ska genast kolla in den där Precious!