fredag 23 januari 2009

Spaweekend


Förra året när vi fyllde år (jag och min sambo fyller nästan samtidigt) fick vi ett presentkort av min familj på ett fantastiskt spa-hotell här i Norge, Holmsbu spa. Sen blev jag gravid och så skulle jag föda och så blev det liksom inte av att vi drog.
Men nu tänkte vi utnyttja detta presentkort i helgen för att fira våra födelsedagar detta året. Ingela och hennes K fyller också år nu i dagarna så dom ska också följa med. Det ska bli SÅ mysigt!! 
Vi ska bo i en sjöbod ända nere vid vattnet med 2 våningar, 3 sovrum, italienskt designkök, öppen spis och matsplats. (dom röda små husen på bilden)
Vi tänkte att vi kunde turas om att passa Ebba och Nils så vi kan få lite skön tid i spa-avdelningen. Det blir najs!

4 kommentarer:

All is pretty sa...

JAAA det blir så najs! :) Jag är laddad till tänderna och längtar verkligen efter att få glida ner i ett varmt bubbelbad nu. Jippi!!

Tea&Tilde sa...

Åh va NAJS säger jag bara, men ni är väl värda det allihopa tycker jag.
Själva ska vi till Malmö hela la familja o kolla Disney on ice.
Puss o kram alla

Lisbeth sa...

Låter ju helt underbart! Ha de´ gott! Kramar

Anonym sa...

Jag önskar er alla en härlig helg i de varma baden :)